Vakantie 

Nog een week en dan gaan we met vakantie!

De camper staat alweer een paar weken voor de deur en is er helemaal klaar voor. Deze keer gaan we de kust van Bretagne langs en daar hebben we heel veel zin in. Onze zoon, die over twee weken 11 wordt (oh mijn hemel wat vliegt de tijd) heeft volgende week donderdag zijn laatste schooldag en de 22e vertrekken we voor 3 weken. Ik neem een extra strip pil mee zodat ik geen maanstond krijg . Ook al is die met de pil een stuk minder heftig dan zonder de pil, echt heel fijn is het niet tijdens een campervakantie. Even een maandje overslaan dus.

Zoals jullie in de afgelopen maanden hebben kunnen lezen was het nogal rommelig bij mij maar ik kan niet anders zeggen, ik heb me er goed doorheen geslagen. Ik ben nog steeds best in balans.

Met de nicht hebben we het contact verbroken. Daar hebben wij héle goede redenen voor, geloof me! Ik ga me daar niet over verantwoorden en verklaren.

Gisteren kreeg ik de laatste afwijzing op mijn sollicitaties binnen en we hebben besloten dat ik niet meer verder ga solliciteren. Binnen ons bedrijf is gebleken dat we het eigenlijk graag met zijn drieën willen doen, mijn man, zijn broer en ik. Er zijn maatregelen genomen waarvan het effect al zichtbaar is. Er zit (nog) zoveel potentie in de zaak en stukje bij beetje trekt het weer een beetje aan. Een stijgend lijntje dus, een langzaam stijgend lijntje. Per 1 juni ben ik naar 4 dagen gegaan, met de woensdag vrij. We gaan het nu hopelijk zo nog heel lang volhouden zakelijk.

Wat ik al zei, ik ben best in balans. Qua overgangsverschijnselen. Het gaat z´n gangetje zeg maar. Het is te doen. Ik kan er redelijk mee leven. Ben wel aan de voedingssupplementen gegaan omdat ik iedere nacht kramp in vooral mijn benen heb. Ik chatte even met Kliefje heen en weer en zij raadde mij o.a. Magnesium Citraat aan. (Die magnesiumolie toch maar niet gehaald Klief.) Die pillen slik ik nu een kleine week en het lijkt te werken. Ik heb vrijwel geen kramp meer gehad. Als ik het eenmaal wat langer gebruik zal het effect vast nog beter voelbaar zijn maar vooralsnog, prima!

Op spiritueel vlak gebeurt er veel de laatste tijd. Ik sta behoorlijk ¨open¨. Ik moet daarin wel een beetje rust creëren, niet te veel dingen tegelijk. Mijn voorhoofdchakra draait overuren 😂.

Begin van het jaar had ik veel last van evenwichtsstoornissen, duizelingen en hoofdpijn. Gek werd ik ervan. Ik ben toen een edelsteen gaan dragen, de Lapis Lazuli, die ontzettend goed zijn werk doet. Geloof het of niet! Ik geloof dat!

Ik bezocht een spirituele beurs (waar je soms wel even het kaf van het koren moet scheiden hoor!) en kreeg een mooie reading waar ik weer een stukje wijzer van geworden ben. Ook kreeg ik een oefenreading bij een trainingscentrum voor Intuïtieve Ontwikkeling en afgelopen dinsdag een oefenreading bij een medium. Ook dat gaf mij weer bruikbare inzichten. Zelf start ik eind augustus met een opleiding Mediumschap en heb daar ook heel veel zin in.

Hormoontjes redelijk in het gareel en een hoop leuks in het vooruitzicht, ik ben dus al met al best een blij ei!

Wens ik iedereen een hele fijne zomer toe! Tot na de vakantie!fijnevakantie

 

2 gedachtes over “Vakantie 

  1. Meisje van 50 zegt:

    Fijn he, magnesium! Hielp bij mij ook goed. Vooral met ontspannen en slapen. Pas wel op met magnesium: calcium en magnesium horen in balans te zijn. Teveel magnesium, snoept aan je calcium voorraad en andersom. Dus magnesium slikken: dan ook calcium, verhouding is 2:1. Maar omdat je eerder een magnesium tekort opbouwt dan een calcium tekort, zal het ongetwijfeld goed gaan 😉 Hele fijne vakantie! Enjoy!

    Liked by 1 persoon

Je reactie wordt zeer op prijs gesteld!

