Ik leef nog

Jullie denken natuurlijk waar is dat mens? Al anderhalve maand geen teken van leven. Nou dat zit zo. Ik (we) word(en) nogal door andere zaken in beslag genomen.

Het gedoe met de nicht en de aangetrouwde neef is in de afrondende fase. Hij verlaat per volgende week ons bedrijf om in zijn eigen woonplaats fulltime aan de slag te gaan. Iets dat wij altijd voor ogen hadden met hem en wat dus afgevinkt kan worden als ¨missie geslaagd¨. De scheiding tussen die twee is bijna rond en dan kunnen wij ook daar de touwtjes laten vieren.

Mijn energielevel is weer goed op peil maar dat van mijn man is onder nul. Wegens jaren- en jarenlange zakelijke zorgen.  Ik ga de details niet uit de doeken doen maar het zorgt er wel voor dat wij al heel lang veel druk voelen. Bij ons als gezinnetje gaat het als altijd gewoon heel goed en we slaan ons er door maar het moge duidelijk zijn dat de situatie verre van relaxed is.

Dus, binnen het familiebedrijf dat al een jaar of 10, sinds de start van de crisis, best wel in zwaar weer verkeerde moeten nu toch echt belangrijke beslissingen genomen worden. Stoppen of doorgaan. Dat soort dingen.

Ik ben sinds een maand druk bezig met solliciteren en kom daardoor niet aan bloggen toe. Het lezen bij blogs schiet er ook enorm bij in trouwens.

Met de hormonen gaat het redelijk. Ik voel me de laatste tijd prima met af en toe wat kleine klachten. Echt, hoe kom ik aan het geluk!

 

 

3 gedachtes over “Ik leef nog

Je reactie wordt zeer op prijs gesteld!

