Hoe was de week?

De afgelopen week is redelijk soepeltjes verlopen. Of mijn homeopathische pilletjes werken goed. Of mijn hormonen zijn tijdelijk even rustig.

Hartkloppingen heb ik de afgelopen week gelukkig weinig gehad. Opvliegers waren er ook minder deze week. Wel vermoeidheid, vooral ’s avonds, als zoon in zijn bedje ligt te slapen en man en ik beneden met een kop thee op de bank zitten. Dan komt steevast “de man met de hamer”, die mij (en manlief ook overigens) bijna knock out slaat.

Aangezien ik de hartkloppingen en de opvliegers momenteel de vervelendste verschijnselen vind kan ik dus terugkijken op een rustige week.

Wel weer veel last gehad van onhandig gedrag.

Denk onder andere aan;

  • de prullenbak met het voetpedaal openen, het afval laten vallen maar tegelijk ook mijn voet weer van het pedaal af halen, met als gevolg dat het afval naast de prullenbak valt.
  • een keukenkastje openen om tijdens het koken iets te pakken en vervolgens het kastdeurtje dicht doen terwijl ik mijn hoofd niet wegdraai, gevolg bijna een kaakfractuur.
  • tegen deurposten aanlopen.
  • vergeetachtigheid: tegen zoon; “waar is je eeeeeeeh…… ehhhhhhh….. uhmmuh, pffff…. wat wou ik ook al weer zeggen?…” (zoon is er inmiddels aan gewend trouwens)
  • warrigheid tegen zoon: “doe je tas aan” (i.p.v schoenen), “welterusten” (i.p.v. fijne dag op school vandaag)
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
O ja en nog een klacht die razend irritant is en waar ik echt horendol van wordt omdat die bij tijd en wijlen weer aanwezig is. De jeuk. Jeuk you know where!! Er is in de schepping van de vrouw iets grondig fout gegaan op het gebied van urinebuizen, andere uitgangen, de tere huid daaromheen, dus irritatie, dus jeuk, dus wil je het liefst de boel daar volledig  met je nagels … nou ja, waarschijnlijk begrijp je wat ik bedoel… dus…!  Jaaa, alleen maar wassen met water I know, I know, de juiste crèmes erop smeren, katoen ondergoed, geen inlegkruisjes, maandverband dat geen plastic bovenlaagje heeft, been there done that. Ik kan daar nog talloze blogberichten over uitweiden.
Maar goed, ik wijk een beetje af van wat ik wilde zeggen. Het was dus al met al een rustige week.
Humor!
Je reactie wordt zeer op prijs gesteld!

