Overgangsklachten: Opvliegers

It happens glad she let me capture it , thanks love!

 

Heb zelf al een paar jaar van die “Is het hier nou zo warm of ligt dat aan mij?”-momenten. Komt het je bekend voor?

Zo maar ineens word je door de hitte bevangen. Wapperend met je handen, voel je je wangen branden, je haargrens nattig worden, de oksels gaan klotsen en je hebt zowaar wat vlekken in je nek.

Vaak tijdens en na het eten en vooral ook na het drinken van een paar slokjes, vooral rode, wijn. Soms voel ik al aan mijn gemoedstoestand of ik wel of geen glaasje wijn kan drinken.

 

Een gedachte over “Overgangsklachten: Opvliegers

Je reactie wordt zeer op prijs gesteld!

